Vervelend dat je een storing aan je toestel hebt, we helpen je graag verder.
Meld jouw storing via het formulier:
Wil je een onderdeel of accessoires bestellen? Neem dan contact op met onze klantenservice, zij bestellen het voor je.
Als er een afspraak is ingepland door onze servicepartner Dynafix dan kun je de afspraak inzien via een link in de bevestigingsmail die je van Dynafix hebt ontvangen.
Heb je deze e-mail niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Registreer online je toestel binnen 30 dagen na aankoop, registreren is gratis.
Apparaten registreren
Als je niet zeker weet hoe je verder moet of je kunt niet vinden wat je zoekt, neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen je graag verder.
Het antwoord op veel vragen is online te vinden.
Heb je een storing? De oplossing voor veel storingen is online te vinden.
Niet zelf op kunnen lossen? Vul dan dit storingsformulier in. Het kan een aantal dagen duren voordat je een reactie ontvangt.
Heb je een vraag? Het antwoord op veel vragen is online te vinden.
Antwoord niet kunnen vinden? Vul dan dit contactformulier in. Het kan een aantal dagen duren voordat je een reactie ontvangt.
Maak een afspraak bij ons Experience Center of kijk waar de dichtstbijzijnde Hisense-dealer is.
Het antwoord op veel vragen is online te vinden.
Wil je ons bellen, zorg dan dat je het modelnummer en de leveringsdatum van het toestel bij de hand hebt.
Telefoonnummer: 053 804 536
Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 08:30 tot 17:00 uur.